уторак, март 22, 2011

Kada mi pisanje ne ide

Kada mi pisanje ne ide, uvek se setim da je i moj omiljeni pisac u jednoj knjizi pomenuo kako povremeno ima blokadu. Da li je istina ili ne, nebitno je, ali bude mi malo lakše. A, svakako, godi mi i činjenica da imam nešto zajedničko s omiljenim piscem, makar to bio i problem.

I uvek imam istu sliku u glavi. Sedim na podu. Pored mene je gomila iskorišćenih pasti za zube marke kolinos. Uzimam jednu po jednu i pokušavam da istisnem i ono malo preostalog sadržaja. Ide teško, to su one stare, metalne tube. Jedva ih savijam i cedim. Ostaje žuto na rukama. Iz poneke uspem da istisnem nekoliko reči. Onda se odmorim malo i zapalim cigaretu, iako sam prestao da pušim. Zatim, nastavljam...

Tako je to kada mi pisanje ne ide.

4 коментара:

etotako је рекао...

Postoji vreme za praznjenje, kao i vreme za punjenje.
Iz prazne tube se sem zutog na rukama nista ne pojavi.

Valja sad lopatom uneti u sebe stosta. Pa onda to klokoce, prevrce, mucka...i eto. Novi vajtning kolinos.

spidloris је рекао...

@etotako - kolynos whitening triple action, sa posebnom formulom i plavim kuglicama za blistav osmeh :)

a sad, punjenje...

Анониман је рекао...

врло занимљиво, хвала

spidloris је рекао...

@anoniman - nema na čemu, hvala tebi